woensdag 26 september 2007

Persoonlijk getinte brief aan Henk:

Henkieeeeee!!! Alles lekker dan?! Top man!

Ik heb het boek Pop-Up gelezen en er zitten interessante hoofdstukken in zoals Don’t be evil, met de ontwikkeling van Google en een van zich zelf bewuste CPU. Wat best eng is als je er zo over nadenkt.

Zeg ik had nog een vraagie over de gast college die je laatst gaf.
Je zei dat verandering niet nodig is aan een krant en dat alle kranten gewoon hun eigen imago moeten houden.

Maar hoe ken dit nou?! Ik bedoel, als gratis kranten verschijnen zoals metro, spits, pers en de dag kranten die jou lezers weg rauzen, dan moet je toch juist de concurrentie met ze aangaan? Dan moeten je toch juist verandering in de brouwerij gooien?? Anders kun je, je “Klanten/Lezers” toch niet terug winnen?!

Of zien ik dat nou weer verkeerd?!

Ik hoor graag van je, Als je geen tijd hebt om m’n blog te lezen is dat niet erg.
Komt allemaal goed.

Spreek je laters!!!

Gegroet Kevin de Haas
Interactieve Media HvA

Geen opmerkingen: